Vi damu un cordiale benvenutu à visità à OutDoor by ISPO 2023 in Munich, Germania, chì si terrà u 4-6 di ghjugnu 2023.
Grazie à i so numerosi avvenimenti è servizii, ISPO hè cunsideratu u principale rete cummerciale internaziunale di sport.Ogni annu, più di 2,300 espositori internaziunali presentanu i so ultimi prudutti da i segmenti di Outdoor, Ski, Action è Performance Sports à ISPO MUNICH à più di 80,000 visitatori da 100 paesi.
Cum'è l'unicu fieru cummerciale multi-segmentu, l'avvenimentu offre ancu à i so participanti l'uppurtunità di scopre a sinergia di sovrapposizione di disciplina è u potenziale di vendita incrociata, è ancu di ricunnosce novi segmenti è tendenzi in anticipu.ISPO hà un sensu assai sensibile in l'identificazione di i bisogni di u mercatu è offre à i prufessiunali internaziunali di l'imprese sportive a megliu piattaforma di presentazione è di rete pussibule in ISPO MUNICH.
Qingdao Fuwei Rope Co Ltd hè prevista à participà à a mostra.Vi mustraremu i nostri ultimi prudutti cumpresi nastri elastici in tutte e lunghezze cù diverse tecniche di produzzione, cinturini non-tessuti in diversi mudelli, cordoncini, lacci di scarpi, cordoncini è cusì.
Vi mustraremu i prudutti più venduti è di moda di sta stagione, cum'è i prudutti 100% di cuttuni organici, cumprese corde, cinture è cinghie organiche.
Avemu superatu i difetti di a cinghia sublimata chì sempre espone u culore di basa quandu si stende.A cinturina sublimata completamente nova, cù a so alta densità mostra un bonu rendimentu di a sustenibilità di u culore durante a prova.Quandu tira à duie volte di a so lunghezza originale, u culore è u graficu ferma fermu.Questu vi darà sicuramente un modu più ecunomicu di custruisce i vostri cinturini elastichi o nastri chì anu disinni più complicati.
Avemu arricchitu i nostri prudutti cù rifiniture di pizzo di fantasia è accessori più funzionali cum'è cinturini anti-fiamma, cinturini antiscivolosi, cinturini ecologici.
Per piacè lasciate in u nostru stand Atrium 4.E119-2 per truvà più.
Tempu di Postu: Apr-12-2023